Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

3 σχόλια:

tzotza είπε...

δεν εξρω τι να πρωτο πω για αυτην την photo...
το ποιος χρειαζεται και δινει βοηθεια τελικα ειναι μεγαλη συζητηση...

θα πω ομως πως το παλικαρι εχει ωραια κοτσιδακια στο καραφλο/ξυρισμενο του κεφαλακι!!!
(γυναικα ειμαι...παρατηρω κατι τετοια ασημαντα!!! ;)))))

φιλια συνονοματε γειτονακι μου!!!
:)

γιωργος είπε...

tzotza,
σε αυτή τη φώτο ήθελα να βάλω ένα σχόλιο: "Το Βοήθεια, είναι προσφορά ή ζήτηση;" Χαίρομαι που το επισήμανες!
Όσο για τα κοτσιδάκια του παλικαριού...:-) Κατόπιν μονάχα πρόσεξα πως τα χέρια τους -μπροστά του υπάρχει ένας ακόμη άντρας- φαίνεται σαν να δένονται σε χειραψία.

Γειτονάκι, κοίτα να βρεθούμε πριν τις θερινές διακοπές...-e-mail-. Εχεις την καλημέρα μου κάθε πρωί που περνώ από τον σταθμό...

Τα φιλιά μου....

tzotza είπε...

πολυ χαρηκα που 'αγγιξα' την φλεβα του καλητεχνη!!!! ;)))
τωρα προσεξα και εγω το handshake!!!

ως μου λες μια καλημερα καθημερινα??ααα!!! αυτο με τιμα ιδιαιτερα!!!!(απο τοτε που εβαλες κουρτινες μου τα εχεις χαλασει να ξερεις!!!τιποτα δεν βλεπω!!! ;)))

θα φυγω μαζι με την υπολοιπη αθηνα τον αυγουστο για τα μπανια του λαου..(δεν μαρεσει η μοναξια γιαυτο!! χοχοχο!!!)
ειναι εδω το email σου? αν οχι, το δικο μου ειναι στο blog profile μου..θα χαρω να τα πουμε!!!! :))))))πολυ ομως!!!

sweet dreams!!!!
σε φιλω
:)